Рефлексія за модулем 3


     Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах. Є важлива різниця між навчальним дослідженням та науковим.
     Основна мета дослідження учнів напрямлена на розвиток особистості через здобуття та застосування вже відомих ним знань, а не на отримання інформації, яка приводить до конкретного результату.
     Важливо навчити учнів формувати чіткі та правильні запитання, для того щоб отримати гарний результат у роботі над проектом. Вміння будувати запитання допоможе учням у майбутньому життті.
     Знання отримані у модулі треба засттосовувати враховуючи основні державні стандарти. 

1 коммент.:

Анна комментирует...

Одні й ті ж Ключові запитання можуть використовуватися для різних вікових груп учнів, на уроках з різних предметів, а також для різних галузей знань та в різних темах. Наприклад, Ключове запитання «Як ми можемо змінити світ?» підходить до проекту, в якому учні середніх класів вивчають місцеве самоврядування і будують плани з використання вільної ділянки землі. Це ж саме запитання можна використовувати в проекті, де учні старших класів виконують ролі членів енергетичного комітету Верховної Ради і розроблять національний енергетичний план, який є запорукою росту майбутнього економічного та природного багатства країни.

Отправить комментарий

Copyright 2009 Щоденник мого навчання. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy. Шаблоны для Blogger