Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах. Є важлива різниця між навчальним дослідженням та науковим.
Основна мета дослідження учнів напрямлена на розвиток особистості через здобуття та застосування вже відомих ним знань, а не на отримання інформації, яка приводить до конкретного результату.
Важливо навчити учнів формувати чіткі та правильні запитання, для того щоб отримати гарний результат у роботі над проектом. Вміння будувати запитання допоможе учням у майбутньому життті.
Знання отримані у модулі треба засттосовувати враховуючи основні державні стандарти.
Основна мета дослідження учнів напрямлена на розвиток особистості через здобуття та застосування вже відомих ним знань, а не на отримання інформації, яка приводить до конкретного результату.
Важливо навчити учнів формувати чіткі та правильні запитання, для того щоб отримати гарний результат у роботі над проектом. Вміння будувати запитання допоможе учням у майбутньому життті.
Знання отримані у модулі треба засттосовувати враховуючи основні державні стандарти.
1 коммент.:
Одні й ті ж Ключові запитання можуть використовуватися для різних вікових груп учнів, на уроках з різних предметів, а також для різних галузей знань та в різних темах. Наприклад, Ключове запитання «Як ми можемо змінити світ?» підходить до проекту, в якому учні середніх класів вивчають місцеве самоврядування і будують плани з використання вільної ділянки землі. Це ж саме запитання можна використовувати в проекті, де учні старших класів виконують ролі членів енергетичного комітету Верховної Ради і розроблять національний енергетичний план, який є запорукою росту майбутнього економічного та природного багатства країни.
Отправить комментарий