Основна ідея модуля навчитися правильно планувати формуюче оцінювання, яке допоможе виявити основні навчальні потреби учнів.
В умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів таким, щоб воно відбувалося постійно впродовж виконання учнями проекту.
Таким чином формуюче оцінювання - це оцінювання навчальних проектів, яке:
- здійснюється протягом всього навчального процесу;
- важливо навчитися оцінювати цілі проекту;
- залучати учнів до процесу оцінювання;
- використовувати різні стратегії оцінювання;
- врахувати навчальні потреби учнів;
- заохочувати учнів до самоспрямування та співпраці;
- відслідковувати прогрес учнів у роботі;
- перевіряти розуміння та заохочення метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення);
- демонстравати розуміння змісту та володіння навичками.
В умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів таким, щоб воно відбувалося постійно впродовж виконання учнями проекту.
Таким чином формуюче оцінювання - це оцінювання навчальних проектів, яке:
- здійснюється протягом всього навчального процесу;
- важливо навчитися оцінювати цілі проекту;
- залучати учнів до процесу оцінювання;
- використовувати різні стратегії оцінювання;
- врахувати навчальні потреби учнів;
- заохочувати учнів до самоспрямування та співпраці;
- відслідковувати прогрес учнів у роботі;
- перевіряти розуміння та заохочення метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення);
- демонстравати розуміння змісту та володіння навичками.
0 коммент.:
Отправить комментарий